Birini beğendiğimde bugün çok hoş olduğunu söylerim,yetenekli olduğunu düşündüğüm de yüzüne karşı takdir ederim;
Nazik hareketini övmekten çekinmem.Dil cimriliğinin ne denli zehirli olabileceğini bilirim çünkü; iyi olanı zikretmek bizden eksiltmez, ama birilerine hayat verir.