Kendinizi kızgın hissediyor ve sessizce öfkeleniyor olabilirsiniz, ama ancak kitabı alıp da odanın öbür ucuna fırlattığınızda anne babanız “ Nedir bu öfke? Bunu yapamazsın!” der.
Birikme fark edilmez ama patlama not edilir
(ve hükümsüz kılınır!).
“Hı-hı” ya da “anlıyorum “ bile demiyor.
O da benim gibi.
Sessiz.
Bu, bir insanda hayranlık duyduğum bir özelliktir. Çenenizi tutabilmeniz akıllı olduğunuzun göstergesidir genellikle.