Storm of the century filminde anlatılan bir hikaye çok hoşuma gitti:
Job isminde bir karakter tanrıya isyan eder.
"Sana kulluk yaptım, sense ailemi öldürdün, ekinlerimi mahvettin.Tanrım neden ben? Neden bunlar benim başıma geliyor?" der.
O anda gök gürler,şimşekler çakar ve tanrının sesi duyulur:
" Belki de sana gıcık oluyorumdur job" :))