Vincent Van Gogh

"Hiçbir şeyden umudu kesmemeli. İnsan kendini bir bıraktı mı yandı!"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi düşün baştan
"Beni ağlatmak elinizdeydi, ama gözyaşlarımı durdurmak artık elinizde değil..."
Korkunç olan insanın ölmesi değil, ölmeden önce geçirdiği acılı saatlerdir."
- Niçin uyuyorsun? - Vaktin nasıl geçtiğini bilmemek için.
İnsan her önüne çıkanı bir hata diye atacak olursa, doğruya ne zaman rastlayacak?"