Özleyince ölür mü insan?
Kokusuna hasret kalınca mesela,
Ya sesini duyamayınca neler olabilir ki?
Ne dokunabiliyorum ne koklayabiliyorum.
Özlerken ölüyorum.
"Amerikalılar kendilerini kahrolası dünyanın sahibi sanıyorlar. Bu gezegeni yönetmek, insanlara ne yapacaklarını söylemek için Tanrı tarafından görevlendirildiklerine inanıyorlar. İşte biz de artık bunu kabul etmiyoruz."