Gülsemin

“İyi ya da kötü, her manzara geçicidir.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Zamanın telafisi yoktur."
“Etrafımız, kendini farklı göstermeye çalışan “aynılarla” dolu.”
"İnsan, varlığını sürdürebilmek için önce şeylere değer biçti. Şeylerin anlamını o yarattı, insanca bir anlam yarattı. Bu yüzden "insan" diyor kendine: değer biçen demektir bu." F. Nietzsche
"Hayır, en iyisi hiç var olmamak, ya da olunacaksa, bu dünyada bir ağaç, bir taş, hatta üzerine basılsa da ezilip zedelenmeyecek bir kum tanesi olarak yer almaktı."
Sayfa 411 - Can·Kitabı okudu