Oscar Wilde şöyle yazmış: "hepimiz çukurdayız ama aramızdan bazıları yıldızlara bakıyor."
Ben burnu havada biri gibi görünme ve kafamı kırma uğruna yıldızlara baktım.
Beni Moliére gibi geceleyin gömsünler isterdim.
Yıldızlar yüzünden.
Onu terk etmek onu öldürmek demekti, o ki benim için ölürdü.
Beni kurtaran kadını öldüremezdim.
Birbirimiz için yaratılmıştık biz, benim için çok iyi onun için ne yazık...
Onun nitelikleri vardı, benimse hatalarım.