"Bana göre maaş, bir malın fiyatıdır ve arz talep yasasına bağlı olmalıdır. Maaşlar bu yasaya göre belirlenmediğinde, örneğin okuldan yeni mezun, aynı bilgilere sahip, yetenekli iki mühendisin biri kırk bin alırken diğeri iki bine talim ediyorsa ya da banka müdürlüklerine hiç bir özel uzmanlık bilgisi olmayan süvariler ve hukukçular muazzam maaşlarla atanıyorsa, bu gibi arz talep yasasına uygun olmayan durumlarda doğrudan adam kayırmaya göre belirleniyor demektir. Burada asıl önemli olan devlet hizmetine iyi yansımayan bir kötüye kullanmanın söz konusu olmasıdır. Bana göre..."