Eğer geçmişte hayatın tadını tam olarak çıkarabildiysen, çok yakında tıpkı o zamanki kadar güzel anlar yaşayabilirsin. Dünya değişmedi ve hayatın sunduğu güzellikler hala orada olmaya devam ediyor. Sadece, şu anda farklı bir yöne bakıyorsun.
Sen iyileşme dönemini tamamlarken, kendini mutlu anılarını geri kazanmaya ada, sevgili arkadaşım. O anıları aklında tut ve sanki gerçekten onları yaşıyormuşçasına tadını çıkar. Beyin, dışarıdan gözlemlediğiyle içeride yaşananlar arasında bir ayrım yapmaz. Hayal gücü, iyi bir şekilde çalıştırıldığında, beyni gerçeği yaşadığına inandırır.
Iz bırakan anılar hatırlandığında neşe de canlı kalır.
Neşe, bireysel dozlarda tüketilebilir fakat büyüleyici bir şekilde bulaşıcıdır. Bu yüzden, çık dışarı ve neşelenmeye bak, arkadaşım.
Ruhunu kapılarını aç, arkadaşım ve kendini dünyaya, güzelliklere ve seni dışarıda bekleyen arkadaşlara bırak.
Uyuşukluğundan kurtul ve gerisini hayata bırak.