Başta şunu söylemek istiyorum. Wattpad kitaplarına karşı bir ön yargım yok. Yazarımızın diğer kitaplarını da okudum. Bildiğim kadarıyla da bu kitabını küçükken yazmış. Açıkçası beğendim mi? Beğenmedim. Kitabın bazı yerlerinde kendi kendime “Neden? Neden asansör?” diye soruyorum.
Yazım dili sade. Burdan puan kırdım. Sonuçta herkes yazım dili sade bir kitap, metin yazabilir değil mi? “Kendimiz için çıkardığımız bir mesaj var mı?” diye sorsanız, yok. Kitapta hiç bir mesaj yok yada ben farkedemedim. Hadi bunları geçtim konusundan kurtarır desem. Oda yok. Beni etkileyen bir konusu yok. Kısaca klişe bir kitap. Kitabı okurken tahmin edebiliyordum neler olucağını öyle düşünün. Kitap bana yazın yayımlanan aşk dizilerini hatırlattı... Asansörde tanışmışlarda, birkaç görüşme ile aşık olmuşlarda... Ama ben ne kadar beğenmesemde kitapta bir emek var.
Ve emeğe saygım sonsuz.