Sizi içine alıp sürekleyebilecek nadir kitaplardan olabilir bir kaç kere okudum her okumadan sonra daha farklı ayrıntıları fark ettim anlatılan kısa öykünün adeta içindeymişim hissiyatı verdi bana sanki karakter benmişim gibi yazar yaşadığı dönemin izlerini çok güzel de yansıtmış bence ve toplum çatışmalarını da.