Arzu

Arzu
@Wanderlust__
Meltemin estiği gökyüzünde seni bekleyen özgürlük var. Gel gör ki sen; "Ya düşersem?" diye sorup duruyorsun. Peki canımın içi, Ya uçarsan? Eric Hanson
Öğretmen
Yüksek Lisans
Kdz. Ereğli
292 okur puanı
Aralık 2013 tarihinde katıldı
Tutunacak anlar, anılar...
Keşke ben de böyle bir aşk yaşasaydım. Şimdi belki her şey farklı olurdu. O ürkünç yalnızlık, boşuna yaşamışlık duygusundan kurtulurdum. Tutunacağım anlarım, anı­larım olurdu.
Reklam
İzin ver de ben de bu aşkın kıyısında yaşayayım...
Neyin hayır, neyin şer olduğuna acele karar vermemeli. Şunu öğrendim. En ters olayın içinde bile bir güzellik çekirdeği bulunuyor. Zamanı gelince çatlayıp açılıyor.
Eğer hak ediyorsa, bir erkeği doyasıya mutlu etmekten niçin kaçınalım?
Hayat ölüme akıyor. Doğumla ölüm arasına sıkışmış kısacık zamanımız var.