Keşke ben de böyle bir aşk yaşasaydım. Şimdi belki her şey farklı olurdu. O ürkünç yalnızlık, boşuna yaşamışlık duygusundan kurtulurdum. Tutunacağım anlarım, anılarım olurdu.
Neyin hayır, neyin şer olduğuna acele karar vermemeli.
Şunu öğrendim.
En ters olayın içinde bile bir güzellik çekirdeği bulunuyor.
Zamanı gelince çatlayıp açılıyor.