Eda

Eda
@Wda_
Kırgın ama kendine’
Kaldım yine gecenin karanlığıyla baş başa:)
Düşledim sensizliğin içinde seni. Sesini,gözlerinin gözlerime gidişini. Gülüşün yankılandı sonra sessizliğinde gecenin. Bulanıklaştı etraf, gözyaşım anlattı bu sefer özlemini. E~
Şiir
Reklam
Değişti...
Her şey değişti sen gittikten sonra. Yürüdüğüm yollar bile aynı değil. Sana gelmek için geçtiğim yollardan şimdilerde seni düşlemek için yürüyorum. Ne garip buraların sonunda gözlerine kavuşmuştum bi’ aralar. Hasret kaldım kahverengilerine… E~
Hayata Dair
Değil mi?
Bazen de yalnızca yalnız kalmalı…
1000Kitap
“Ölümün olduğu bu dünyada, hiçbir şey çokta ciddi değildir aslında…”
Alıntı
Ölüm uğrayınca…
Öyle işte, uyuma biraz daha konuşalım dediğini bir gün ölüm alıyor kucağına. Olur da bir gün buluşursak tek tek anlatırım diye, kelimelerini biriktirir oluyorsun hayat kumbarasında. E~
İnsan ve Duygular