Wella

Wella
@Wella
Doğru müdür acaba ?
Aşk gerçekten kişiye özel bir duyguydu. Birbirine benzer gibi görünse de, her aşk biriciktir.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
'Aşk diye bir şey yoktur, güzellik vardır. Güzellik de kimsenin malı değildir. Ona sadece belirli bir süre sahip olabilirsin, sonra uçar gider. '
Sayfa 71·Kitabı okudu
Ne kadar yazık para her şeyimiz olmuş.
... yani birinin sevgisini, şefkatini, ilgisini parayla satın almaktan söz ediyorum, Avrupa'da, Amerika'da olur sanıyordum. Bizde de başlamış anlaşılan... O kadar yozlaşmışız ki artık mutluluğu bile satın alacak hale gelmişiz.
Sayfa 49·Kitabı okudu
...ama para da göreceli bir olguydu ve unutmamak gerekir ki, insan evladının en temel özelliklerinden biri açgözlülüğüydü.

Wella

, bir kitap okudu
Puan vermedi·456 syf.·
198 günde okudu
·
2024 1. kitabı
Nermin Yıldırım
8.4/10 · 6,8bin okunma