Genel olarak çizimler, hikaye ve karakterler için ortalama diyebilirim, olay örgüsü ise biraz bodosloma ilerliyor. Yaratık çizim kalitesini oldukça yetersiz buldum. Herhangi bir beklentiye girmeden okunursa slasher filmi izlemiş edasıyla tatmin olursunuz.