İnsan hayatının ucuz olduğu değil yok sayıldığı bir cehennemde yaşıyoruz artık. Nice işçiler madenlerde can verdi, nice askerler can verdi buna şehitlik mertebesi adı altında duygu sömürüleri yapıldı. Ya artık bu ülkede insanın hayatı her yönden sömürülüyor ve hala buna izleyici kalıp kahroluyoruz böyle bir acıyı bizim yaşamamızda bize müstahak olan nedir yazık değil midir çocuklara her gün görüp aile, sistem, devlet tarafından berbat edilecek çocukları ziyan etmek neyin saltanatıdır ya lanet olsun her şeye her şeyden yıldırıyorlar her seferinde neye tutunup hala neye devam ediyoruz şaşıyorum birilerine bakıyorum her şey yolunda birilerine bakıyorum yolunda değil isyanda ama devam etmekteler ya nereye kadar bu sancı çekilecek artık bu ırk, taraf, sağ, sol meselesi değil Tanrı da insanlık da öldü