Ağlama bir çeşit karşı koyma, kabul etmeme, baş kaldırma demektir. Oysa elden gidenin geri döndürülemeyeceğini anlayıp susmak çok daha tehlikelidir. En koyu düşünceler bu sırada gelir insanın aklına.
Zaferi taçlandırmanın en iyi yolu düşmanın sevdiklerinin bedenine acı çektirmek değil midir? Düşmanı yendiğinizin, aşağıladığınızın en esaslı kanıtı yeniden, yeniden haz almanızı seyretmesini sağlamak değilse nedir?