Ölüler merasiminde veda edenler doyuyorsa Neden yolcuların yanına verilir yiyecek Burada verilen kurbanlar
Cennettekileri canlandırıyorsa
Peki neden yeryüzündekileri de canlandırmasın?
Şapırdatarak ye iç, borçlan
Kısa ömründe neşeyle yaşa
Hayatın sana verildiği yerde
Ancak ölümü kabulleneceksin
Dönmek yoktur asla