Gökyüzünün gece yansıması gibiydi her yanı,
Sanki yıldızlarla kaplıydı.
Bir gün üzerine güneş doğdu ve kaybetti tüm yıldızlarını...
Karanlık yoksa
Yıldızlar da yoktu.
İnsan kaybolmadığı sürece bulunamazdı hiçbir zaman...Bu yolculuk bir yere,birine veya bir şeye doğru yapılacak bir yolculuk değildi. Kendimize doğru yola çıkacaktık, yalnızca kendimize...