Bizler küçük noktasıyız evrenin .Nasıl ki noktalar bir cümleyi bitirip yenisini başlatmak için varlar,biz de bir şeyleri bitirip yenilerini başlatmak için varız bu dünyada.Her birimiz birer noktayız bu dünyada.Geldik , başladık ve bitiyoruz işte...
Burası bir kar küresiydi ,biz de içindeki figürler.Gün gelecekti, birileri bu kar küresini eline alıp sallayacaktı .Kar yağıyor sanacaktık ,oysa altüst olacaktık...