📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Ben hayatı kendi yüreğimde yaşarken ve ruhsal bakımdan en yoğun, en zor ve en sancılı düşüncelere dalmayı alışkanlık haline getirmişken , o önüne düşen gölgeleri yahut kuzgun kanatlı saatlerin yitişini umursamadan gezerdi."
Bu kitap bende özel bir yere sahip artık. İlk olarak kitap hakkında kısaca şuna değinmek istiyorum: Keyifle okudum bence sürükleyici bir roman çünkü yeni mezun tecrübesiz olan bir doktor ve karşılaştığı vakalar karşındaki duygu durumu o kadar güzel aktarılıyor ki bir acaba mı diyorsun kendi kendine. Öte yandan benim şahsen bilmediğim birçok kelime ve olaylar vardi. Tıp jargonu hakkında birçok kelime öğrendim.
Önemli yer edinmesinin asıl nedeni opera müziklerine merak salmami sağladı ve hobi haline gelmesinde öncü oldu. Çok eskiden Kore yapımı Hymn of Death adlı gerçek hayattan esinlenen başrolde bir sopranonun olduğu mini bir diziyi izlemiştim ve çok hoşuma gitmişti. Ama bu denli araştırmamis ve üstüne düşmemiştim.
Kitabı bitirdikten sonra birçok opera müziği dinledim ve flamenko üçlemesinin ikinci bölümünü oluşturan , Bizet' in opera müziklerini içeren 1983 yapımı Carmen filmini izledim. Gayet keyif aldım. Kendi kültürümüz başta olmak üzere araştırıp bilgi edinmeye başladım. Yakın zamanda opera etkinliği var orda bulunmak harika bir deneyim olur...