Başkalarının onayı artık ihtiyaç duyduğum bir konu olmadığından ve olumsuz görüşlerinin de sadece onların zihin dünyalarına ait, benimle alakası olmayan yorumlar olduğunu bildiğimden, onlarla
gereksiz inatlaşma ya da tartışmalara girmeyip, anlayışla teşekkür ederek
sadece yola devam ettim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anladım ki insan kendi seçmeden kurtulamazdı. Çünkü başkalarını
suçlamayıp yaşamının neden böyle olduğu ile ilgili kendinle yüzleşmek tercih
edilen bir şey değildi. Kurbanı oynamak daha kolaydı.