Uzun süre önce ilişkilerin artık hayatımın bir parçası olmayacağına karar vermiştim. Bunun beni üzdüğü bir dönem vardı ama artık böylesinin daha iyi olduğunu kabullenmiştim.
İkna'da okuduğum birkaç cümle aklıma geldi: "Şimdi ise yabancı gibiydiler; hayır, bu yabancı olmaktan daha kötüydü çünkü bundan sonra bir tanışıklıkları bile olamazdı. Ebediyen sürecek bir yabancılaşmaydı bu."