Hayata dair ısrarcı olamamış olabilirim.
Pek istikrarlı da sayılmam
Her şeyden çabuk sıkıldığım da doğrudur.
Tamam; bir de bir geç kalma huyum var
Çabuk yorulmuş da olabilirim
Bazen gıcıklaşabiliyorum hak ediyorlar
Sinirlenince sesimin tonunu kontrol edemiyor da olabilirim
Son zamanlarda acayip duygusallaştığım da doğrudur.
Kırılıyor olabilirim.
Yalnız ağlıyor da olabilirim.
Sevdiklerimi de özlüyorum.
Gereğinden fazla açıklama yapmam, yanlış anlama korkusundan olabilir.
Pişmanlıklarla dolu da olabilirim.
Kimseye güvenmediğimden herkesle arama mesafe koyuşlarım.
Güçlü görünüyor olmam, her daim Allah’a sığındığım için olabilir.
Her şeye rağmen gülümsediğim de doğrudur.
Ama neticede insanım işte..
Yaralarımı göstermiyor olmam, yaralı olmadığım anlamına gelmez.!