Sema Nur

Sema Nur
@Withsem_
Olaf eriyorsun.. anitsayac.com
Yüreğine biraz dokunsan yeter..
Annannem az önce şöyle bir şey söyledi; “okuyun,okuyun da insanların yüreklerine dokunun yavrum”
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
“Onunla savaş, bununla mücadele et derken, sonunda hayatından oluyorsun” Yu Hua
Çabalayıp olmayan şeylerden çok yoruldum..

Sema Nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
8 günde okudu
·
2022 14. kitabı
Kinsun
8.2/10 · 882 okunma
Hayata dair ısrarcı olamamış olabilirim. Pek istikrarlı da sayılmam Her şeyden çabuk sıkıldığım da doğrudur. Tamam; bir de bir geç kalma huyum var Çabuk yorulmuş da olabilirim Bazen gıcıklaşabiliyorum hak ediyorlar Sinirlenince sesimin tonunu kontrol edemiyor da olabilirim Son zamanlarda acayip duygusallaştığım da doğrudur. Kırılıyor olabilirim. Yalnız ağlıyor da olabilirim. Sevdiklerimi de özlüyorum. Gereğinden fazla açıklama yapmam, yanlış anlama korkusundan olabilir. Pişmanlıklarla dolu da olabilirim. Kimseye güvenmediğimden herkesle arama mesafe koyuşlarım. Güçlü görünüyor olmam, her daim Allah’a sığındığım için olabilir. Her şeye rağmen gülümsediğim de doğrudur. Ama neticede insanım işte.. Yaralarımı göstermiyor olmam, yaralı olmadığım anlamına gelmez.!