Sema Nur

Sema Nur
@Withsem_
Olaf eriyorsun.. anitsayac.com
Çok şey istemezdim Herkesin ömrü Vicdanı kadar olsa.
Reklam
Kaçmak mıdır asıl mesele, uzaklaşmak mı? Asla. Nereye kaçarsa kaçsın yanında götürür kendini insan. Asıl uzlet(kaçış) içimizdeki kötülüklerden uzaklaşmak, arınmaktır.
Ve bir gün, iyi İnsan olmaktan nefret edersin…
Böylelikle hoşgörü kazanırız
“Birini eleştirmeye kalktığında herkesin seninle aynı imkânlarla dünyaya gelmemiş olduğunu aklına getir” F. Scott Fitzgerald
Küçük şeylere anlam katabilirsek , her şey bir duaya dönüşür. Herkes bir mum yakabilirse karanlık kendiliğinden kaybolur…