Yaklaşık 1 sene öncesinde bir hediyeleşme yapmıştım. 6 kitabı 3 kişiye göndermiştim. İçlerinden bir kitap çok değerli Bekir develi ve Hayati inancın yazdığı ve okumadığım bir kitaptı. içlerinden sadece onu okumamıştım ama harika olduğundan emindim. Şu işe bakın ki, 1 ay içinde bu kitap bana hediye olarak bir arkadaşım tarafından gönderildi. Yani bundan özetle şunu söylemek istiyorum. yaptığınız iyiliklere dikkat edin. Eninde sonunda dönüp dolaşıp kapınızı çalarlar. iyilik yapın iyilik bulun diye boşa dememişler 🙏🏻🌿