Sema Nur

Sema Nur
@Withsem_
Olaf eriyorsun.. anitsayac.com
Ama anladım ki hayata dokunmak telefona dokunmaktan daha güzel
Reklam
Öyle gerçekten
“İyilik iyileştirir. Yaralı insanlar daha yardımseverdir bu yüzden. Kendi yaralarını, başkalarının yaralarına merhem olarak iyi etmeye çalışırlar”
içimiz daraldı
Bu uykusuz ışıltısız hayatı biz seçtik iyi geceler 🥲
Reklam