Sema Nur

Sema Nur
@Withsem_
Olaf eriyorsun.. anitsayac.com
Acı yaşamış ve acısını sahiplenmiş insan benim gözümde çok değerlidir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bazen hayat insanın istediği gibi gitmiyor. Hatta bazen hayat sadece gitmek için gidiyor. Yaşadım diyorsun ölmek için. Kiminle nerede nasıl öleceğini bilmiyorsun. Bir umut işte, sadece yaşadım demek için hayatta kalmaya çalışıyorsun. En zoru da bu olsa gerek. Bir umudun olmadan yaşamaya devam etmek…
Bu yıl tek bir dileğim var. Başıma ne gelirse gelsin onu bir dansa davet gibi karşılayacağım. Adımlarımı da dans eder gibi atacağım. zeytin ağacı
Bir insanı yanlış seversen, yalnız sevmek zorunda kalırsın.
Ama sonradan anladım ki bazı acılar insana iyi geliyor