Bazen hayat insanın istediği gibi gitmiyor. Hatta bazen hayat sadece gitmek için gidiyor. Yaşadım diyorsun ölmek için. Kiminle nerede nasıl öleceğini bilmiyorsun. Bir umut işte, sadece yaşadım demek için hayatta kalmaya çalışıyorsun. En zoru da bu olsa gerek. Bir umudun olmadan yaşamaya devam etmek…