İrademiz ana rahmine düşmeden önce alındı.
Aslında hiç özgür de değildik avuttuk kendimizi.
Bunu da toprağın rahmine düşeceğimizi anladığımız an'da öğrendik.
Wjîyan
Bir gün, bir restoranda, mekânın ve zamanın dışında,
Soğuk işkembe çorbası gibi sunuldu aşk bana.
Sıcak tercih ederdim,
Dedim mutfak görevlisine nazikçe
İşkembe çorbası (hele ki Porto usulüyle) soğuk içilmez asla.
Evli barklı, işe yaramaz, sıradan ve saygın biri mi olmalıyım sizce?
Tam tersini istiyorsunuz belki de,
Herhangi bir şeyin tersi mi olmalıyım yoksa sizin isteğinizle?
Başka biri olsaydım eğer, kapris yapardım hepinize.
Kendim gibiyim böyle, sabırlı olun!
Bensiz gidin cehenneme
Ya da bırakın beni, gideyim oraya tek başıma!
Beraber gitmemizin sebebi ne?