Yüksel D.

Puan vermedi·464 syf.··
2018 7. kitabı
·
65 günde okudu
·
Okunma: 05 Aralık 2018 18:32
Orhan Pamuk un okuduğum ilk kitabı dir ve muhtemelen son kitabı olacaktır benim için başlarken kitaba zaten ön yargili olarak başlamıştım bunu da belirtmek isterim ka, Kars ve kar gerçekten muhteşem bi üçlü benim icin karakterleriin kişilikleri hikayeleriyle okumaya değer bunları yazıp ta kitaplarını okumak istememem abes gelebilir Ama siyasi bakışını anlatisini beğenmedim yani hoşuma gitme bi yerlerime dokundu açıkçası öneririm yani sevseniz sevmesenizde bilmeniz okumanız isterim . Sağlıcakla kalın
Siyaset
KarOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202517,8bin okunma
Reklam

Yüksel D.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·464 syf.··
65 günde okudu
·
2018 7. kitabı
Orhan Pamuk
7.9/10 · 17,8bin okunma
"Çocukken mutlu muydun"? "İnsan mutluyken mutlu olduğunu bilmez.Yıllar sonra, çocukken mutlu olduğuma karar verdim:Aslında değildim. Ama sonraki yıllarda ki gibi mutsuz da değildim. Mutlu olmakla ilgilenmezdim çocukluğumda".
Sayfa 275 - YKY·Kitabı okudu
1000Kitap