Esma.

Reklam
Düşünüyorum. Düşünmek, biraz da yaşamak olduğu için, bir tefekkür zincirini takip ederek bu defa kat’î olarak hikayeme geçiyorum işte. 
Hayır, hayır… hâcet yok. Bunlar sahihten vehim… 
Kaçtık kentin bizi sarmayan sesinden denizin kış artığı sessizliğine
Bir hakikati kendi görüşümüzün rengine boyayarak seyrediyor ve bunu bir dava olarak bütün ömrümüzce müdafa ediyorduk. 
Reklam