Esma.

Yaşamın, kendi hiçliğini, yavaş yavaş, ve acı çeke çeke, bilinçlendirme sürecin olacak en büyük acın da, tam bilinçte; nasıl boydanboya bir hiç, tam bir boşluk olduğunun farkına vardığın anda gelecek. -Ama bu an, en dolu anın olacak aynı zamanda: yaşamının; yapabildiklerinin ve bilinçliliğinin doruğuna çıktığın an...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşamın seni bırakıp ilerleyecek hep -sen de, yaşamının gerisinde kalacaksın hep: onu, sonradan, geriden, hep yeniden tıkanıp kaldığın yerden başlayarak yeniden izlemek zorunda kalacaksın.
Ama, ikisinin (doğum ile ölümün) arasında, hep bir gelişme olacak yaşamın: bir 'ilerleme' değil; şu ya da bu yönde, bir gelişme .
Nasıl olsa öleceğimize göre, yaşamalıyız.