Hatırlıyorum da 3 sene önce falan almıştım bu kitabı merak etmiştim. Sadece 25. sayfaya kadar okuyabildim gerisini okumadım zamanıma yazık olacaktı. Bu yazıları yazan kişi sürekli aynı şeyleri tekrarlamış. Ruhsal bir bunalım halinde diye düşünüyorum. İnsanlara negatif enerji veriyor yazıları. Ya da şöyle de olabilir genelde edebi eserleri okuduğum için hiçbir zaman edebi değeri olmayacak bir kitap okumaya çalıştım ve tat alamadım. Kelimeler cümleler çok sıradan. Zaman harcamaya değmez gerçekten. Hem zamanıma hem parama yazık oldu. Yazan kişi tedavi olmalı bence.