Birazyeşilimsi

Birazyeşilimsi

, bir kitap okudu
10/10
·160 syf.·
Beğendi
·
2021 21. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8/10 · 36,1bin okunma
Reklam
Edebî değer niteliği taşımayan kitapları okumayın. Zamanınıza yazık
Puan vermedi
Hatırlıyorum da 3 sene önce falan almıştım bu kitabı merak etmiştim. Sadece 25. sayfaya kadar okuyabildim gerisini okumadım zamanıma yazık olacaktı. Bu yazıları yazan kişi sürekli aynı şeyleri tekrarlamış. Ruhsal bir bunalım halinde diye düşünüyorum. İnsanlara negatif enerji veriyor yazıları. Ya da şöyle de olabilir genelde edebi eserleri okuduğum için hiçbir zaman edebi değeri olmayacak bir kitap okumaya çalıştım ve tat alamadım. Kelimeler cümleler çok sıradan. Zaman harcamaya değmez gerçekten. Hem zamanıma hem parama yazık oldu. Yazan kişi tedavi olmalı bence.
Edebiyat
Yine de SevdikMiraç Çağrı Aktaş · Olimpos Yayınları · 20184,498 okunma
Şiir, üstün idraktır. Necip Fazıl Kısakürek
Şiir
Keşke hayatta olmak için değil de, kendi hayatımızı yaşayabilmemiz için ikimize ait günlerimiz olsaydı.. Stefan Zweig
Alıntı