ahmet

ahmet
@XFromExtacy
başkaları kendileri için gerçekten önemli olan şeyleri umursamazken başkalarıyla birlikte yaşamanın ne önemi var?
Sayfa 95·Kitabı okudu
Reklam
çocukluğumda sevdiğim kimsenin sonra bir başkasıyla evlendiğini görmek nasıl olur, diye ürperti ile düşünürdüm hep. kendimi alıştırmışım bu düşünceye. işte sonucu!
Sayfa 123·Kitabı okudu
sevgilim, çocuklara şaka yapılmaz. ben de bir çocuktum (ilk ay).
Sayfa 133·Kitabı okudu
bir insan kendini kurtaramıyorsa onu hiç kimse kurtaramaz. sonunda en değerli ve önemli saydığım şeylerin başlangıçta hiç de hoşuma gitmeyen ve beni tiksindiren şeyler olduğunu sık sık görmüşümdür.
Sayfa 254·Kitabı okudu
bize kimsenin hiçbir şey borçlu olmaması ne kadar büyük bir şey. bize kimse bir şey vaat etti mi? öyleyse neden bir şey bekleyelim. oysa çok basit bunun nedeni. var olmadığımız an, ölürüz. bu kadar.
Sayfa 367·Kitabı okudu
Reklam