Sin içinin acıdığını hissetti "Gitmek" sözcüğünün içinden neleri barındırdığını bu coğrafyadan başka kim iyi bilebilirdi ki. Bu kelimenin bıraktığı izleri, açtığı yaraları bu topraklardan başka hangi topraklar anlayabilirdi ki...
Ya da insan alışıyor mu her şeye? Dayanabilmek, göğüsleyebilmek için gördüğü dehşete, manzaralarına alışıyor mu? Ben ise alışmayacağım buna ve alışmak istemiyorum da..