birînê birînê ka guhdarî bike bi heft rojan ji aliyê heft kesan ve êşkence li min hat kirin di bedena min de hê jî şopên destên wan hene... birînê birînê em birîndar in… wekî te wekî herkesî...
Söyler Necip fazıl;
Öldü mü? Çatlarım yine inanmam!Zeybeğim; dünyayı aldın götürdün
Bir öldün beni de bin bir öldürdün!
Ve ekler Nazım Hikmet;
Bu ölüme bir türlü
razı olmuyor gönlüm!!!!
Nazım Hikmet RanNecip Fazıl Kısakürek