Hiç kimsenin yararlanabileceğinden fazlasını tekeline alma hakkı yoktur; milyonlarca insan açlıktan ölürken, zenginlerin yoksullara verdikleri şeyler, kusursuz bir iyilik değil, kusurlu bir haktır.
Balayê bilind te da ye serwan
pabendê bela te da tezerwan
xwoşrengi te da giyayê sorgul xwoşdengî te da newayê bulbul
ronahî te da serê şemalan
perwane te kirin bi şewqê talan
mahbûb te çêkirin bi dilkeş
meczûp te kirin pê muşewweş
Ehmedê Xanî
özgürleşerek duvarları aşan zindan şehitlerinedir bu çalışmam.
Ve acıyı ,bekleyişi,umudu ,özlemeyi bir direniş iklimine dönüştürmeyi bilen Kürt analarınadır ...
Yıllarca cezaevi kapılarına gelip giden ,eziyetin her türlüsünü yaşayıp doğurduklarıyla birlikte büyüyen ,değişen ve yaşlanan analarımızın emek-yürek ve gözyaşı hakkıdır yazdıklarım...