....xcvbnnm

Sevgi talebi zayıflık değildir; insan olmanın bir parçasıdır. Eş, dost, aile, arkadaş sevgi göstermeyecek, takdir etmeyecek, mutluluğunda yanında olmayacak ve gücü ölçüsünde hediyeleşmeyecekse neden var, bilen var mı? İyi şeyler istemi güçsüzlüğün değil; canlılığın göstergesidir.
Reklam
iyi veya kötü her türlü enerjinin bulaşıcı olduğuna inananlardanım. şöyle diyor tebrizi: "dünya bir dağ gibidir. ona nasıl seslenirsen o da sana sesleri öyle aksettirir. ağzından hayırlı bir laf çıkarsa, hayırlı laf yankılanır. şer çıkarsa, sana gerisin geri şer yankılanır"...
Seni kurşuna dizdiler de, sen silahı tutan ellerin güzelliğine vuruldun.
Schopenhauer diyor ki; “Herkes kendinde eksik olanı sever.” Sevdiğiniz, hayatınıza aldığınız insanlara dikkat edin, daima size sizin eksik yönlerinizi gösterecektir.
"Soru sormak insanlığın mukavvim bir unsurudur...İnsanın mâ-cerâsı bir soruyla başladı;soru ile muhatap alındık;mesul ve mükellef kılındık.İnsan da bir sorudur; henüz tamamlanmamış,örüntü hâlinde,tüketilemeyen..." @ihsanfazlioglu İnsanın evrene ve kendine dair soruları olmalı.
Reklam