Sevgi talebi zayıflık değildir; insan olmanın bir parçasıdır. Eş, dost, aile, arkadaş sevgi göstermeyecek, takdir etmeyecek, mutluluğunda yanında olmayacak ve gücü ölçüsünde hediyeleşmeyecekse neden var, bilen var mı? İyi şeyler istemi güçsüzlüğün değil; canlılığın göstergesidir.