Naşide Gökbudak okuduğum 4. Muhteşem eseri her nekadar benim favorim FERAYE olsada diğer kitaplarıda muntazam.
Ayvalık'ın o güzelim sahillerinden istanbula uzanan, zaman içerisinde filizlenen bir aşk hikayesi.
Kitabin gerçekten büyüsünü bozmak istemiyorum. Ama çok hoşuma giden bir cümleyi paylaşmak istiyorum.
AŞK güzel şeydi. İki kişilik olduğu sürece