Dunyanin mütevazı kişilere miras kalması gerekirdi ama tam aksine gençlere kaldı. Kendi ruhlarına bakmak yerine bilgisayar ekranlarına bakan teknoloji bağımlılarına....
Ne kadar iğrenç tavırlar,ne kadar alçak bakışlar, kibir,on yargi şimdi anlıyorum neden adını tarihe yazdırmış yazarların neden tren garında yada yalnız ve fakir öldüklerini hep insanlardan kaçmışlar ve kendilerini ifade etmek için kitapları yazmışlar ne kadar mantıklı hiç bir seyin bir önemi yoktu sadece doğum ve ölüm vardı gayet basit ve gerçek