Topluluk içinde başkalarının fikirlerine göre yaşamak kolaydır. Yalnızlıkta kendi fikirlerine göre yaşamak kolaydır. Ama toplulukta bağımsızlığını koruyabilendir sadece takdire değer kişi.” (Ralph Waldo Emerson)
Nefret ettiğim insanlardan o kadar çok nefret ediyorum ki her davranışları o kadar itici geliyorki sanki bir okyanusun ortasında bir botla mahsur kalmış gibi oluyorum
Bir çocuğu nefret etmeye zorlarsaniz o büyüdükçe nefretide büyür o nefret hem sizi hem o çocuğu yakar. Ne kadar degisirseniz degisin çocuğun gözünde hep aynı kalirsiniz