Devran

İnsan, ne idraksiz mahluktur! Herkes kimsenin sağ kalmadığını bilir de, kendi öleceğine inanmak istemez Namık Kemal
Reklam
İnsan neden her şeyi yıkmaya, paramparça etmeye düşkündür, sorarım size.. Fyodor Dostoyevski
Ne yaparsan yap, pişman öleceksin. Belki yaptıklarından, belki de yapmadıklarından.' Fyodor Dostoyevski
'Beni mahveden şey; bana yalan söylemiş olman değil, sana bir daha inanmayacak olmamdır.' Victor Hugo
. “Çok yükseğe çıkamam; bende yükseklik korkusu var. Kimseyi yarı yolda bırakamam; bende ‘alçaklık’ korkusu var." Oğuz Atay
Reklam