-Senin yaralandığını göremediğim için çok üzgünüm. Ne zaman bir yara alsam tek hakeden benmişim gibi hissettim. Etrafımdakileri düşünmek için, kendime bencillik ettim. Özür dilerim Güllü, senden… en çokta kendimden…
-Özür dileme abla, yarayı gören bilmez, bilen görür. Şayet abim bildiği halde göremedi…
Sevgi Uçar