“Yaz tatilinde bir şey okudun mu?” diye sordu birden.
“ben okumayı pek sevmiyorum. Yazmak daha zevkli.”
“Okumadan nasıl yazıyorsun?”
“Yaşadıklarımı not ediyorum.”
“okumadan nasıl yaşıyorsun?”
Cevap yok.
“okudukların yaşadıklarını değiştirir, değiştirmese bile farklı bir gözle görmeni sağlar.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Polisler grubu çembere alıp ellerindeki biber gazlarını sıkmaya başlayınca herkesin gözleri doldu.
Öne cıktım, “göz yaşartıcı gaz sıkmanıza gerek yok,” dedim. “arkadaşlar zaten yeterince duygusal insanlar.”
Eve gidip kitabı okumaya çalıştım. Beş sayfa sonra sıkıldım. Orhan Kemal iyi bir yazardı muhtemelen, beş sayfadan cıkardığım sonuç, ders kitaplarında okuduğum şeylerden daha güzel olduğuydu.
“onun da hoşuna gidecek.”
“nereden biliyorsun?”
“Kadınlar daha fazla zevk alır.”
İçimi belli belirsiz bir hüzün kapladı, “kadınlar daha fazla zevk alıyorsa neden isteyen taraf hep biziz?” diye sordum.