“Yaz tatilinde bir şey okudun mu?” diye sordu birden.
“ben okumayı pek sevmiyorum. Yazmak daha zevkli.”
“Okumadan nasıl yazıyorsun?”
“Yaşadıklarımı not ediyorum.”
“okumadan nasıl yaşıyorsun?”
Cevap yok.
“okudukların yaşadıklarını değiştirir, değiştirmese bile farklı bir gözle görmeni sağlar.”
Polisler grubu çembere alıp ellerindeki biber gazlarını sıkmaya başlayınca herkesin gözleri doldu.
Öne cıktım, “göz yaşartıcı gaz sıkmanıza gerek yok,” dedim. “arkadaşlar zaten yeterince duygusal insanlar.”