NO NAME

NO NAME
@XxNo_NamexX
Bazen de yıldızlar bakar, insanlar kayar hayatımızdan.. ☄
Şu hayatta pozitif bir şey varsa o`da kan gurubum..😕
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acılar içimi kemiriyordu, çok yorgundum.. Tükenmiştim.. 🍃🥀
Hayatımın şarkısını söyledim sana Sana büyüttüm devrimci ruhumu..
ve kalbim öldü, silindi, öldü sonunda...
Çırpınıyor binlerce yürek Gülerek evin karanlığına.