NO NAME

NO NAME
@XxNo_NamexX
Bazen de yıldızlar bakar, insanlar kayar hayatımızdan.. ☄
Hayatımın şarkısını söyledim sana Sana büyüttüm devrimci ruhumu..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ve kalbim öldü, silindi, öldü sonunda...
Çırpınıyor binlerce yürek Gülerek evin karanlığına.
Evimizin üstünde parladı sessizlik ve suskunluk ağladı Babam şimdi öldü, kökler kuru, ve yıllar ölü.
"Konuşacak ne çok şey var ama hepsi de acı verici."