SEMİH

SEMİH
@YOLCULUK28
Kavgayı, bir yaprağın üzerine yazmak isterdim. sonbahar gelsin yaprak dökülsün diye... Öfkeyi, bir bulutun üzerine yazmak isterdim. yağmur yağsın bulut yok olsun diye... Nefreti, karların üzerine yazmak isterdim. güneş açsın karlar erisin diye... ...Ve dostluğu ve sevgiyi, yeni doğmuş tüm bebeklerin yüreğine yazmak isterdim. onlarla birlikte büyüsün bütün dünyayı sarsın diye... Yılmaz Güney
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dile benden ne dilersen dediklerinde dilenen 3 şeyde sensin
Uyursak gerçekten zaman geçer mi