Hem yöneticilerin, hem de yönetilenlerin kendi düşünce ve doğrularını başkalarına dayatma eğilimi öyle güçlü bir şekilde savunulmaktadır ki, bu durumun ancak yetkilerin sınırlanmasıyla çözülmesi mümkündür. Fakat yetkiler azalmadığı, aksine daha da artığı sürece, eğer bu kötülüklere karşı ahlaken göğüs geremezsek, dünyadaki kötülüklerin artmasını bekleyebiliriz.