Tuğba

Tuğba
@YTugba07
Gülümsüyorum; içinde biraz umut, biraz kırgınlık saklı..
@YTugba07·
·
sabitlendi
Her geliş bir gidiş içindir. Her doğum bir ölüm için.
Sayfa 241·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Başlayan her şey biter. Yaşamın hem en umutlu hem de en trajik döngüsüydü bu.
Sayfa 132·Kitabı okuyor
Alıntı
Bir kapının eşiğinden geçtiğimiz anda her şeyi geride bırakabilseydik keşke. Kapıyı ardımızdan kilitlediğimiz anda bütün kötülükler ve uğursuzluklar dışarıda kalabilseydi ne güzel olurdu.
Sayfa 115·Kitabı okuyor
Alıntı
"Yol yorar insanı. Yolun yorgunluğuyla aşkın yorgunluğu asla geçmez."
Sayfa 114·Kitabı okuyor
Alıntı
Bazen hepimiz..
Ben bu hale nasıl düştüm diye hüzünlendim.
Sayfa 75·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam